Smart tjänst för dig som ska sälja lägenhet


Att sälja sin lägenhet är komplicerat, det gäller att hitta en bra mäklare man verkligen kan lita på och hur gör man det egentligen? Det finns så många faktorer man behöver väga in, hur mycket kostar det, hur mycket kan mäklaren få ut från köparen osv, osv. Det behövs verkligen en tjänst för att välja rätt.

Jag har letat runt en del på nätet och hittat just en tjänst som hjälper till att välja mäklare. Jag har inte hunnit testa än själv (jag är ju snarare ute efter att köpa lägenhet än att sälja) men idén är smart. Man skickar in information om var man ska sälja så väljer tjänsten automatiskt ut den bästa mäklaren i området och förmedlar en kontakt. Än så länge finns tjänsten bara i Stockholm men jag gissar att de tänker sprida sig till resten av landet.

Om du ska sälja lägenhet i Stockholm nu så skulle jag vilja tipsa om tjänsten på Maklarestockholm.nu.